tiistai 1. huhtikuuta 2014

11+11+11 -haaste

Tää on vielä kesken -blogilta tupsahti yllättäen kommenttiboksiin ilmoitus haasteesta. Minulle. Apua. Kyseinen haaste on taustatietojen mukaan kiertänyt jo kahdeksan kertaa maailman ympäri, mutta muokattu nyt ihan uuteen muotoon vaihtamalla vanhan haasteen kysymykset täydennettäviksi lauseiksi.

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää täydentää 11 haastajan aloittamaa lausetta.
3. Haastetun pitää keksiä 11 lauseen alkua uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.




11 asiaa minusta

1.  Iältäni olen vasta 18.
2. Asun Pohjois-Pohjanmaan äärireunalla, melkein Keski-Pohjanmaalla.
3. Meillä on ollut yhteensä 13 kissaa, muistan jokaisen nimen ja ulkonäön ulkoa.
4. Muutimme perheeni kanssa maalle jatkamaan isän sukutilaa kun olin 3-vuotias.
5. Opiskelen lukiossa kolmen ja puolen vuoden suunnitelmalla.
6. Haaveammattini on maanviljelijä tai seminologi.
7. Olen luonteeltani jääräpäinen, ja mielipidettäni on vaikea muuttaa edes kunnollisilla perusteluilla.
8. Olen myös muihin ikäisiini tyttöihin verrattuna melko poikamainen ja ehkä hieman lapsellinenkin.
9. Omistan huumorintajun. Huonon sellaisen mutta omistanpas kuitenkin.
10. Outojen seurassa olen ujo, saman henkisten ihmisten kanssa olen äänessä jatkuvasti.
11. Rakastan luonnonrauhaa enkä voisi kuvitellakaan asuvani kerrostalokaksiossa welsh corgin kanssa.



Jatka 11. lausetta

1. Minusta on hauskaa... provosoida ihmisiä tahallaan. Massikka-miehen painajainen.
2. Pidän... auringonlaskun katselemisesta joen rannalla tyynenä heinäkuun iltana.
3. En pidä... jatkuvasta hälinästä, arvostan omaa rauhaa.
4. Viiden vuoden päästä minä... asun omassa asunnossa ja opiskelen tai aloittelen työuraani haaveammattini parissa.
5. Jos kaikki menee pieleen, voin... itkeä lehmän pehmeää turkkia vasten, lehmä on ihmisen luotettavin ystävä.
6. Jos voisin muuttaa yhden asian,... jättäisin tilaisuuden käyttämättä koska menneisyys on muokannut minusta ihmisen joka olen nyt.
7. Jos rikastuisin,... ostaisin oman huvilan maaseudun rauhasta ja hoitelisin kolmea kissaa, paria hevosta, kanoja ja lammaslaumaa. Ja hommaisin tietysti hienoimman ja uusimman Valtran mitä Suolahden tehtaalta löytyy.
8. Kamalinta olisi... jos huomaisin  jääneeni yksin, ilman ainuttakaan ystävää johon turvautua pahimpina hetkinä.
9. Yritän välttää... turhia riitoja.
10. Olen päättänyt... että annan elämän kulkea omia reittejään, karttaa etukäteen suunnittelemalla onnistuu vain eksymään.
11. Tärkeintä elämässä on... olla rehellinen sekä itselle että muille. 


Uusi haaste, 11 jatkettavaa kysymystä

1. Olisin onnellinen jos,...
2. Inhoan muissa...
3. Mikäli voisin toivoa kolmea asiaa,...
4. Pohjimmiltani olen...
5. Ihaninta mitä minulle on koskaan tapahtunut...
6. Jos voisin olla päivän joku toinen,...
7. Tulevaisuudessa aion...
8. Jos voisin poistaa maailmasta yhden asian,...
9. Käsittelen huoleni...
10. Juoksen kuin...
11. Iloiseksi minut tekee...


Haaste lähtee seuraaville blogeille:


Lypsyllä 3, Rouva Lypsy 

Haastamiset rajoittuu tällä kertaa vain kolmeen blogiin, en viitsi alkaa haastamaan kirjoittelijoita joita en edes seuraa :)

8 kommenttia:

  1. Tästähän tuli tosi kiva! Ja hieno muotokuva teistä yhdessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tätä haastetta oli mukava tehdä! :)

      Poista
  2. Auauauauauauauuuu... mut on haastettu tähän jo kerran, enkä ole vieläkään saanut kirjoitettua sitä loppuun. En millään saa tikistettyä itsestäni 11 asiaa.. puhhuijakkaa. APUA!

    VastaaPoista
  3. Voi kun hyvät, kypsät ja hauskat vastaukset!

    VastaaPoista
  4. Mä kans ajattelin, että mä en olisi ikinä pystynyt 18-vuotiaana vastaamaan mihinkään noin kypsiä vastauksia. Joten onneksi olkoon, hyvä elämä odottaa, kun sen osaat tollain ottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistä kommenteista tulee kyllä aivan älyttömän hyvä mieli, kiitos kaikille! :)

      Poista